Lokalna gastronomija, sa svojim okusima i mirisima, kao dio kulturne baštine, običaja ali i svakodnevnog života ljudi, u svijetu se sve izraženije ističe kao nezaobilazna sastavnica turističke ponude. Ove vrijednosti su bitan element ocjene ukupnog doživljaj i zadovoljstva gosta turističkim odredištem što upućuje na potrebu sustavnog razvoja turističke ponude u području kulinarskog nasljeđa.

Turistička zajednica Brodsko – posavske županije u 2018. godini kao nositelj u suradnji sa TZ grada Sl. Broda i TZ grada Nove Gradiške, sukladno Planu i programu rada, nastavlja aktivnosti putem posebnih prezentacija u zemlji i inozemstvu. Posebne prezentacije kao i sajamske nastupe održavamo uz potporu Hrvatske turističke zajednice predstavljajući turističke sadržaje i atrakcije koje se namijenjene novinarima i putničkim agencijama i ravnateljima osnovnih škola, a sve sa ciljem zauzimanja zasluženog mjesta u turističkoj ponudi.

Turistička zajednica Brodsko – posavske županije tijekom 2018.g. nastavlja promovirati eno- gastro ponudu kako u zemlji tako i u inozemstvu. Cilj je uspostaviti još bolju suradnju između privatnog i javnog sektora a sve u cilju bolje prepoznatljivosti naše turističke ponude ciljanim skupinama.

Turističke zajednice županija Osječko – baranjske, Požeško – slavonske, Brodsko – posavske, Virovitičko – podravske, Vukovarsko – srijemske, Varaždinske i Zagrebačke realizirale su treći zajednički nastup na turističkom sajmu Destinations The Holiday&travel show, koji se od 1. – 4. veljače održao u Londonu.

Manifestacija Poljoprivredno-poduzetničke ideje „Nova Gradiška 2018.“ će se održati u Društvenom domu u Novog Gradišci 19. i 20. siječnja 2018. godine. Tom prilikom su konferenciju za novinare održale Dinka Matijević i Ružica Vidaković, direktorice Turističkih zajednica Grada Nova Gradiška i Brodsko-posavske županije.